Akwarium 200l Low -Tech






Filtr wewnętrzny Aquael Turbo 650

Oświetlenie: 3 świetlówki energooszczędne po 10W

Podłoże: żwirek, pod nim kulki gliniano-torfowe.

Dekoracje: dwa duże korzenie, trzy kokosy, dwie skałki lawy, jedna cegiełka, grota kamienna.

Wiek zbiornika: zalany w październiku 2010


Obsada:

Barwniaki czerwonobrzuche - (samiec i 2 samice) i ich potomstwo (już trzecie pokolenie rośnie).

Molinezje - parka ze swoim potomstwem.

Neony Innesa - ławica.

Kiryski spiżowe – 2 szt.

Anentome Helena



Komentarze

Anonimowy pisze…
Fajne akwarium! Również mam 112l. low tech i cieszy oko. Pozdrawiam :)
Miss M pisze…
świetny wpis, ja ostatnio obczajam temat chemii do mojego akwarium tutaj https://trzmielradzi.trzmiel.com.pl/category/akwarystyka-slodkowodna/chemia-wody/ i trochę się zapętliłam, czy możesz podpowiedzieć co warto wybrać?
Ola pisze…
Świetne porady dotyczace akwarystyki znajdziesz tutaj https://trzmielradzi.trzmiel.com.pl. Warto tam zaglądać szczególnie jeśli chce się mieć duże akwarium w domu :)

Znajdź hotel, apartament lub dom do wynajęcia

 

Popularne artykuły

„Zima w Adršpašskich Skalach, Czechy”

„Wioska Ślężan i cmentarzysko kurhanowe w Będkowicach sprzed około 1200 lat”

„Srebrną Drogą na Wielką Sowę”

Tajemnicza góra Ślęża

Pomóż w utrzymaniu naszego bloga :)

Postaw mi kawę na buycoffee.to