Babiccino Udoli - Czechy




Komentarze

wkraj pisze…
Widzę,że zwiedziłaś cały szlak. Ja tylko odcinek od zamku Ratiborice do Młyna. Masz rację, to bardzo sielski teren w Czechach. Dobry pomysł na wycieczkę z pobliskiej Kudowy. Ta pisarka Niemcowa to taki odpowiednik naszej Konopnickiej. Również pisała głównie dla dzieci i to właśnie dzięki nim jest tak popularna w Czechach. Fajny pomysł z tą prezentacją w formie filmu.
Pozdrawiam.
Ania27 pisze…
Tak, odwiedziłam prawie cały szlak, szczerze mówiąc za starym młynem było podobno jeszcze kilka atrakcji, ale ja już nie zdążyłam tam pójść. Ten fragment, o którym piszesz, i tak jest najpiękniejszy i najatrakcyjniejszy. I jest tam taki spokój oraz cisza w tej Dolinie Babuni. Bardzo miłe miejsce. Pozdrawiam, Ania.
Jacek Kw. pisze…
witam...
Bardzo ładny szlak, nigdy o nim nie słyszałem.
Zapisuję sobie w pamięci - "do odwiedzenia". :-)
Czy Ty czasem nie powinnaś jakiegoś przewodnika po Czechach napisać? Strasznie dużo już tych atrakcyjnych miejsc opisałaś u naszych południowych sąsiadów. :-)
Pozdrawiam serdecznie...

Znajdź hotel, apartament lub dom do wynajęcia

 

Popularne artykuły

„Zima w Adršpašskich Skalach, Czechy”

„Srebrną Drogą na Wielką Sowę”

„Wioska Ślężan i cmentarzysko kurhanowe w Będkowicach sprzed około 1200 lat”

Tajemnicza góra Ślęża

Podróż do Francji - recenzja koncertu Natalii Lubrano w klubie jazzowym Vertigo we Wrocławiu

Pomóż w utrzymaniu naszego bloga :)

Postaw mi kawę na buycoffee.to