"Starówka w Świdnicy, latem"

Co prawda rok temu (6 lipca 2012 roku) zamieszczałam już na blogu pocztówki ze świdnickiego Rynku, ale mój dzisiejszy spacer z nową cyfrówką i wspaniała, słoneczna pogoda zachęciły mnie do pokazania kilku ujęć ze starego miasta w Świdnicy raz jeszcze…J

 Wieża katedry świdnickiej...
 Wieża kościoła św. Józefa, przy ul. Kotlarskiej...
 Ulica Kotlarska...
 W Rynku...
 Barokowa fontanna z Atlasem...
 Hermes, boski posłaniec i patron kupców...
...na szczycie wieżyczki jednej z kamienic...
 Rynek...
 Fontanna z Neptunem...
 Rynek i nowa wieża ratusza...
 W Rynku...

 Kolumna Świętej Trójcy...
 Wieża ratuszowa...
 Zabytkowe kamienice...


 Widok na katedrę z ul. Długiej...
Katedra p.w. św. Stanisława i św. Wacława:)

AniaJ


Komentarze

wkraj pisze…
Świdnicka starówka jest piękna i ładnie to pokazałaś na zdjęciach. Byłem tam wiele razy, dziś z przyjemnością obejrzałem zdjęcia.
Pozdrawiam.
Ania27 pisze…
Dzięki:))

Znajdź hotel, apartament lub dom do wynajęcia

 

Popularne artykuły

„Zima w Adršpašskich Skalach, Czechy”

„Wioska Ślężan i cmentarzysko kurhanowe w Będkowicach sprzed około 1200 lat”

„Srebrną Drogą na Wielką Sowę”

Tajemnicza góra Ślęża

Pomóż w utrzymaniu naszego bloga :)

Postaw mi kawę na buycoffee.to