Colmar - kolorowa perełka Alzacji - wieczorny spacer wśród francuskich kamieniczek idealny na Walentynki

 

Colmar to urocze miasteczko w sercu Alzacji, do którego wybraliśmy sie głównie zaciekawieni oryginalną architekturą tego regionu. Nie wspominając o tym, że był to idealny pomysł na walentynkowy romantyczny weekend... co było istotne pewnie tylko dla mnie ;) Na szczęście nie rozczarowałam się w ogóle, wręcz zachwyciłam pięknem tego miejsca, co też się udzieliło mojemu nieromantycznemu partnerowi... Wieczorny spacer po malowniczych uliczkach Colmar to idealny pomysł na Walentynki. Tylko musicie pamiętać o jednym...Zwiedzanie zacznijcie wieczorem...jak miasto rozbłyśnie feerią barw, będzie prawie puste, a w restauracjach będziecie mogli skosztować francuskiego wina... O zwiedzaniu w świetle dziennym przeczytacie już wkrótce w kolejnym artykule prezentującym również informacje o regionie oraz opis najciekawszych zabytków Colmar. Tymczasem zapraszam do obejrzenie fotorelacji i krótkich filmów z tego wyjątkowego miejsca oraz zaobserwowania naszego Instagrama :)





















Komentarze

Ania27 pisze…
Przepiękne miasto, w nocnej scenerii, wygląda jakby ktoś wyjął je z jakiejś baśni:) Pozdrawiam :)

Znajdź hotel, apartament lub dom do wynajęcia

 

Popularne artykuły

„Zima w Adršpašskich Skalach, Czechy”

„Wioska Ślężan i cmentarzysko kurhanowe w Będkowicach sprzed około 1200 lat”

„Srebrną Drogą na Wielką Sowę”

Tajemnicza góra Ślęża

Pomóż w utrzymaniu naszego bloga :)

Postaw mi kawę na buycoffee.to