Drugie życie torebki - pomysł na upcykclig







Jeśli macie trochę chęci i wolnego czasu warto odnowić sobie na przykład torebkę . Działajmy w myśl zasady "nie wyrzucaj, wykorzystaj".

Potrzebne materiały:

- materiał ze starych dżinsów

- nitka

-igła

-nożyczki

Wykonanie:

Należy wyciąć dwa długie paski materiału, po czym przyszyć do ramiączek torebki. Ja zrobiłam to metodą "na okrętkę".

Jest to bardzo prosty, tani i ekologiczny sposób na upcycling. Tym bardziej, że tę torbę bardzo lubię, a gdy jest odnowiona jeszcze mi posłuży.

Serdecznie polecam! 

Komentarze

Rozagotuje.pl pisze…
Taka torebka posłuży kolejne lata. I jeansy także, tylko pod inną postacią. Podoba mi się.

Znajdź hotel, apartament lub dom do wynajęcia

 

Popularne artykuły

„Zima w Adršpašskich Skalach, Czechy”

„Wioska Ślężan i cmentarzysko kurhanowe w Będkowicach sprzed około 1200 lat”

„Srebrną Drogą na Wielką Sowę”

Tajemnicza góra Ślęża

Pomóż w utrzymaniu naszego bloga :)

Postaw mi kawę na buycoffee.to